Pakket niet ontvangen en overige vragen

Service van Coolblue.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

Check de Track & Trace code van het pakket

Mogelijk is het tijdsvak verschoven.

Check het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

Check je brievenbus

Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn product is beschadigd geleverd

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Lees hier wat je kunt doen.

Ik heb geen factuur ontvangen

Op je Coolblue account kun je je factuur gemakkelijk downloaden. Heb je geen account? Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Wij sturen je dan direct de juiste factuur toe.

Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik mij ei kwijt?

Dat vinden we vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice.

Contactopties Bekijk openingstijden

Eerder bekeken door jou